lørdag den 14. marts 2009

Monty - en halv orientaler - med stor personlighed

Monty - født 12. august 2008 - i Løvens tegn.
Mor en orientaler og far naboens hankat.
Temperamentet og snakketøjet stemmer overens med orientaler.
Monty er en rigtig hygge-nusse-kat. En lille tyv, som stjæler kuglepenne, lego, alt muligt. Åbner selv natbordskuffen, når jeg har gemt hans mus der, da jeg ikke har lyst midt om natten at lege kat-min-mus-og-jeg-kommer-igen-med-den. Da jeg en aften til Montys store morskab kastede mus, måtte give den 25. gang, så gad jeg ikke mere.


Montys morgen-hygge-solsted

Ett Trykk udfordring marts - en værtindegave

En værtinde gave, Valronas Chokolade, dekoreret med et bånd, stempel og sommerfugle.
Følgende ting er anvendt:
Pattern Paper med sommerfugle, Orangekarton i to nuancer, Penny Black stempel Jump for Joy. Golden Gel Medium:Selv leveling Clear Gel, penslet på sommerfuglene. Det give et glossyskær.
Nedenstående billed viser værktøj som jeg har brugt til at "kuple" sommerfuglene på, så de ser embosset ud.




søndag den 22. februar 2009

Udfordring - Ett Trykk - trykkpressa - februar

Det norske blad Ett Trykk har på sin blog en månedlig udfordring. Februar ser sådan ud.
Her er en kopi af skitsen og mit bud på udfordringen. Det er første gang jeg deltager i en sådan udfordring.
Fotoet er min oldefar Carl Anders Marquard Hansen, som stiller op til cykelklubben Fix´s jubilæumsløb.
Der er brugt brunt karton, scenicroutepaper, Basic Grey og Papir fra Panduro dottet-papir samt bånd og tandhjul fra Tim Holtz. Papiret er kantet med chalk

mandag den 2. februar 2009

Ny hjemmeside

Efter jeg lukkede min webshop, har jeg beholdt www.stampinglady.dk og lavet en ny hjemmeside. Der vil - ligesom her - blive vist de ting som jeg har fornøjelse af at lave samt salg af diverse ting og sager

Kort og godt







tirsdag den 6. januar 2009

All-round kort

Et par af vores venner "klagede" over at de ikke havde fået et hjemmelavet julekort, og jeg nåede heller ikke at sende til nytår. Og da TinaLisa så også havde fødselsdag den 1.januar, har jeg lige dækket mig ind.
En blanding af Magnoliastempler og Oldies farvelagt med akvarel- og inktenseblyanter.


Det eneste julekort

Dette var det eneste julekort jeg fik lavet til jul - næsten. Det skal der eksperimenteres lidt mere med. Magnolia stempler farvelagt med Derwent akvarel- og Intense farveblyanter.