torsdag den 11. april 2013

Håndlavede futsko (sutsko) af uld til salg. SOLGT

Håndlavede futsko (sutsko) af uld til salg.


Størrelse 37/38, sålen er påsmurt ”gummimælk” så de er skridsikre.
Kr. 230
Henvendelse rosendal

onsdag den 6. februar 2013

Filtning og Angry Birds

Jeg var på Alt om Håndarbejdemesse i Rødovrehallen i lørdags, da jeg havde billet.
Der var et væld af kvinder der stod i lang kø for at komme ind. Der var mange ting at se på, og så var der noget om filtning. Som jeg har været lidt nysgerrig på, men ikke rigtig fået gjort ved. Det fik et helt andet perspektiv da jeg så denne bog Dyrefilt af Birgitte Krag Hansen, som jeg købte hos en af udstillerne
og her er et link til en fantastisk ulvhttp://www.filtning.dk/wp-content/uploads/2012/08/ulv-stor2.jpg http://www.filtning.dk/wp-content/uploads/2012/08/ulv-stor2.jpg meget naturtro.
 
Gør dig den ulejlighed og gå ind og se hendes flotte filtninger, som ikke handler om sutsko og tørklæder, men kunst.
 
---000---
 
Men jeg endte altså med et begynder sæt med Angry Birds, så her er mine to første forsøg med filtning.
PS Monty-missekat mener ganske bestemt det må være legetøj til ham. Normalt er det fuglene der flyver, men da jeg lavede mad i søndags, var det altså grisen der kom flyvende
 
 
 
 

fredag den 21. december 2012

Stjerner, lanterne og julekort

Stjerner, stjerner, ja det er blevet til 14 af slagsen, men jeg kan se at jeg kun har fået fotograferet, dem hvor jeg har brugte de samme Stampin up stempler. På julekortene længere nede, kan man se et udvalg af de 8 stempler som findes i sættet
Lanterne som er en skabelon fra http://sandrasscrapshop.blogspot.dk/ , som er DT for Magnolia
 
 
 
 
 
 






tirsdag den 20. november 2012

Viva La Vegas Rubber Stamps

http://www.vivalasvegastamps.com/ finder du et kæmpe udvalg af mange  forskellige stempler til blandt andet brug for Scenic Stamping.



God fornøjelse

Monica

søndag den 18. november 2012

Stampin Up julestjerner

Stampin Up Julestjerner
 
Åh nu fik jeg mine Stampin Up stempler og dies, så jeg kunne komme i gang med julestjernerne. Udover prøveversionen har jeg lavet disse to, men jeg vil lave flere i forskellige farver og med de andre stempler i pakken
 
 
 



tirsdag den 6. november 2012

Kalenderhuse til mine gudebørn

Nu blev jeg endelig færdig med kalenderhusene til mine dejlige gudebørn. Faktisk startede jeg i somres, men har været sløv i det, indtil det gik op for mig at det snart er 1. december. Så nu er de færdige.




fredag den 19. oktober 2012

Wilton basic 1 og Monica

Jeg har nu afsluttet Wiltons basic 1 kagekursus og dette var min "finale"-kage. Chokolade kage - med gods i. Smurt op med buttercreame a la NesCafe. Buttercreame roser, blade og kant lave i hånden. På et tidspunkt lære jeg at styre de tylleposer. Men da den kun er anden kage der er lave sådan, så er jeg meget tilfreds med resultatet