fredag den 3. oktober 2008

Rosa og Monty

I går var jeg ude og hilsen på Monty, han er nu ca 8 uger. Han - vi tror at det er en dreng - er en halv orientaler. Montys mor hedder Misriya´s Xenia. Faderen ukendt - griner - det er nok naboens sorte hankat. Monty har 3 søskende. Sidst i oktober først i november skal Monty hjem og bo hos os sammen med Rosa som ses nederst
Denne lille røde fyr er Monty

Og denne meget afslappet Rosa er ca 3 år og kommer fra en gård på Fyn. Rosa er en lille kælen misse-pige med sådan en meget bløde killingeagtig pels, sådan lidt fluffy. Hun elsker at være ude i haven og en meget forsigtig pige.

mandag den 25. august 2008

Kurser i scenic stamping med Stampscapes Basissæt

Nu er der tre kurser med scenic stamping hos Stamping Lady. Der er kun 5 pladser på hvert kursus, så skynd dig at tilmelde dig.

Vi vil bruge Stampscapes stempel basissæt nr. 6, 7 og 8. Et sæt på hvert kursus.

Du kan læse nærmere på www.stampinglady.dk under kurser

God fornøjelse og happy stamping
Stamping Lady

fredag den 22. august 2008

Til minde om Frederik

Natten til idag den 22. august fandt jeg min dejlige orientaler hankat Frederik kørt ned. Liggende i naboen indkørsel, mærkeligt nok lå Hannibal nøjagtig samme sted, da han også blev kørt ned for 2 år siden.

Naboen er meget berørt og synes det er makabert at nogen har lagt Frederik ind i deres indkørsel. Samtidig er han bange for at det er møntet på ham, for hans til salg skilte er blandt andet blevet stjålet. Nogen har troet at Frederik hørte til hans hus.

Vi diskuterer herhjemme om han ER blevet kørt ned eller der er nogle syge personer i kvarteret. Frederik var fin, han var ikke mast af en bil eller blodig, kun et lille rundt mærke på højre kind efter et slag og lå i en lille bitte pøl blod

Frederik nåede at blive 3 år, og jeg ved ikke hvordan jeg skal komme mig over det.

Vi har "grounded" Rosa, vi tør simpelthen ikke slippe hende ud, selvom hun ikke går til fremmed.

tirsdag den 5. august 2008

Springcard

søndag den 3. august 2008

Første forsøg med copic markers og cryogenpapir

Dette er mit første hurtige forsøg med copic marker - har kun få farver endnu og cryogenpapir. Dog er himlen lavet med stempelfarve og stylus

mandag den 7. juli 2008

Sne på en sommerdag

Her er lidt at køle af på.

Der er brugt 3 forskellige stempler, hvid gelepen, dye base ink og stylus og tonalapplikator.
(man må hellere øve sig lidt på de stylusser og den tonal-dims)

mandag den 30. juni 2008

Beewax rubberstamps

Jeg har været så heldig at Beewax har lagt mit første ørkenbilled op i deres galleri
Du kan se det her som billed nr. 3
beeswaxrubberstamps