Håndlavede futsko (sutsko) af uld til salg.
Størrelse 37/38, sålen er påsmurt ”gummimælk” så de er skridsikre.
Kr. 230
Henvendelse rosendal
torsdag den 11. april 2013
onsdag den 6. februar 2013
Filtning og Angry Birds
Jeg var på Alt om Håndarbejdemesse i Rødovrehallen i lørdags, da jeg havde billet.
Der var et væld af kvinder der stod i lang kø for at komme ind. Der var mange ting at se på, og så var der noget om filtning. Som jeg har været lidt nysgerrig på, men ikke rigtig fået gjort ved. Det fik et helt andet perspektiv da jeg så denne bog Dyrefilt af Birgitte Krag Hansen, som jeg købte hos en af udstillerne
og her er et link til en fantastisk ulvhttp://www.filtning.dk/wp-content/uploads/2012/08/ulv-stor2.jpg http://www.filtning.dk/wp-content/uploads/2012/08/ulv-stor2.jpg meget naturtro.
Gør dig den ulejlighed og gå ind og se hendes flotte filtninger, som ikke handler om sutsko og tørklæder, men kunst.
---000---
Men jeg endte altså med et begynder sæt med Angry Birds, så her er mine to første forsøg med filtning.
PS Monty-missekat mener ganske bestemt det må være legetøj til ham. Normalt er det fuglene der flyver, men da jeg lavede mad i søndags, var det altså grisen der kom flyvende
fredag den 21. december 2012
Stjerner, lanterne og julekort
Stjerner, stjerner, ja det er blevet til 14 af slagsen, men jeg kan se at jeg kun har fået fotograferet, dem hvor jeg har brugte de samme Stampin up stempler. På julekortene længere nede, kan man se et udvalg af de 8 stempler som findes i sættet
Lanterne som er en skabelon fra http://sandrasscrapshop.blogspot.dk/ , som er DT for Magnolia
tirsdag den 20. november 2012
Viva La Vegas Rubber Stamps
På http://www.vivalasvegastamps.com/ finder du et kæmpe udvalg af mange forskellige stempler til blandt andet brug for Scenic Stamping.
God fornøjelse
Monica
God fornøjelse
Monica
søndag den 18. november 2012
Stampin Up julestjerner
Stampin Up Julestjerner
Åh nu fik jeg mine Stampin Up stempler og dies, så jeg kunne komme i gang med julestjernerne. Udover prøveversionen har jeg lavet disse to, men jeg vil lave flere i forskellige farver og med de andre stempler i pakken
tirsdag den 6. november 2012
Kalenderhuse til mine gudebørn
Nu blev jeg endelig færdig med kalenderhusene til mine dejlige gudebørn. Faktisk startede jeg i somres, men har været sløv i det, indtil det gik op for mig at det snart er 1. december. Så nu er de færdige.
Etiketter:
Fakta,
Mo´s digital,
Netto,
Panduro Hobby
fredag den 19. oktober 2012
Wilton basic 1 og Monica
Jeg har nu afsluttet Wiltons basic 1 kagekursus og dette var min "finale"-kage. Chokolade kage - med gods i. Smurt op med buttercreame a la NesCafe. Buttercreame roser, blade og kant lave i hånden. På et tidspunkt lære jeg at styre de tylleposer. Men da den kun er anden kage der er lave sådan, så er jeg meget tilfreds med resultatet
Abonner på:
Opslag (Atom)













