tirsdag den 20. oktober 2009

Årets første julekort

Årets første julekort, farvelagt med Copic Markers på karton fra Stampinup(er super til Copic Markers), digistamps. Og kortet er DOT-style. Så jeg måtte forsøger mig med mine julekort og her er de første resultater.Var på kortkursus hos Dot via Unikscrap, hvor vi lavede dette kortlayout med variationer. Tak Dot for den gode ide med støttefoden bagpå. Superkursus og gode materialer fra Unikscrap.
Kartonet fra Stampinup kan komme i blækprinter, er godt til at stemple på.




3 kommentarer:

Pia sagde ...

hyggeligt at høre fra dig igen , hvor er det et sødt motiv med de 2 børn, skønne farver

Nikolette sagde ...

det var vist godt du kom i gang med de kort GG De er rigtig søde! Især det med det grønlandske kys :D

Anonym sagde ...

Hej Monica.
Hvor er de bare flotte. Jeg er så glad for, at du kunne lide ideen med støttefoden.
Jeg har fået karton med hjem til dig. Jeg giver det til Nikolette når hun besøger mig d. 21/11-09. Så kan der laves støttefødder og æsker i massevis.